Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2020

PECULIAR THREE - Leap of Faith

 


PECULIAR THREE - Leap of Faith


Independent


Facebook


Το όνομα του συγκροτήματος για κάποιο λόγο μου δημιούργησε συνειρμούς που έχουν σχέση με το είδος των ταινιών Γουέστερν. Θα μπορούσε να ναι άνετα τίτλος ταινίας σπαγγέτι γουέστερν. Δεν ξέρω αν είχαν κατά νου κάτι τέτοιο τα παιδιά από τη Λιβαδειά όταν βάφτιζαν το συγκρότημα τους, αλλά σίγουρα ότι μουσικό γνωρίζω σε σχέση με την πόλη αυτή έχει να κάνει νούμερο. Κάποτε ήταν 40 που πήγαν να πατήσουν την Τριπολιτσά, τώρα είναι οι παράξενοι 3 (στα ελληνικά άνετα θα μπορούσε να ναι και τίτλος για ταινία με σουπερ ήρωες) που θέλουν να κατακτήσουν με τον ήχο τους νέα ενδιαφέροντα ηχητικά μονοπάτια. Αρκετά, με το ιδιαίτερο χιούμορ μου, όμως, το οποίο αν βρίσκεται «κρύο» παρακαλώ να με συγχωρέσετε. Ας προχωρήσουμε στην παρουσίαση του δίσκου, λοιπόν…


Το συγκρότημα κυκλοφόρησε το 2014 το EP του με τίτλο «P3culiar», το οποίο μπορείτε να βρείτε στη σελίδα του στο bandcamp για να το ακούσετε, και 6 χρόνια μετά, δηλαδή το 2020 κυκλοφορούν την παρούσα δουλειά τους. Προφανώς οι PECULIAR THREE είναι ένα συγκρότημα που δεν προχωράει σε βιαστικές ενέργειες, αλλά κυκλοφόρησε το ντεμπούτο LP του μόλις αισθάνθηκε έτοιμο να το κάνει. Προσωπικά μιλώντας εκτιμώ τους μουσικούς που λειτουργούν έτσι γιατί στην τελική αυτό που μετράει είναι η ποιότητα και όχι η ποσότητα.


Ακούγοντας, λοιπόν, το «Leap of Faith» ανακάλυψα κάτι για τον εαυτό μου. Διαπίστωσα, ότι μουσικά είμαι πιο ανοιχτόμυαλος από ότι πίστευα. Ναι η αγάπη μου είναι  ο κλασσικός heavy και power metal ήχος, αλλά οι PECULIAR THREE με την παρούσα δουλειά μου απέδειξαν ότι αν μια μουσική δημιουργία είναι καλή τότε θα βρει τρόπο να μιλήσει στην ψυχή σου. Και πράγματι τούτοι εδώ το κατάφεραν.


Οι ίδιοι χαρακτηρίζουν τον ήχο τους ως alternative metal που για μένα γεννάει κακούς συνειρμούς, αλλά ευτυχώς στην πράξη μου απέδειξαν ότι χρησιμοποιούν αυτό τον όρο γιατί θέλουν στον ήχο τους να ενσωματώσουν διάφορα στοιχεία της rock και metal μουσικής. Έτσι, ενώ ο τρόπος που παίζουν είναι κλασσικότροπος, καταφέρνουν να φτιάξουν συνθέσεις που περιλαμβάνουν επιρροές από όλο το φάσμα του σκληρού ήχου. Πιο συγκεκριμένα θα βρείτε εδώ στοιχεία από το κλασσικό heavy metal, αλλά και αναφορές στο heavy rock ιδίωμα και ακόμη στο progressive rock των 70’ς. Όλα δε αυτά τα στοιχεία και τις επιρροές τους τα ενσωματώνουν με πολύ φυσικό τρόπο στον ήχο τους με αποτέλεσμα ο δίσκος να ακούγεται συμπαγής και ταυτόχρονα γεμάτος ποικιλία. Επίσης μου άρεσε πολύ και η ενσωμάτωση ανατολίτικων folk μελωδιών στην μουσική τους όπως κάνουν στην πολύ όμορφη σύνθεση με τίτλο «Innermost».


Θα κάνω και μια μνεία στο όμορφο εξώφυλλο της παρούσας κυκλοφορίας που ναι το ίδιο ιδιόμορφο και καλαίσθητο με την μουσική του συγκροτήματος. Μου άρεσε πολύ η αισθητική του που συνδυάζει στοιχεία επιστημονικής και steampunk φαντασίας.


Οι PECULIAR THREE κατά την άποψη μου πρέπει να νιώθουν μεγάλη ικανοποίηση και περηφάνια για την παρούσα κυκλοφορία τους, γιατί έχει βάθος, λεπτομέρεια και προσφέρει στον ακροατή συνθέσεις γεμάτες από ποικιλία, φρεσκάδα και πρωτότυπες ιδέες.


Από εμένα είναι ΝΑΙ εμφατικό




Παραστατίδης Νικόλαος


Δεν υπάρχουν σχόλια: