Τρίτη 5 Μαΐου 2020

MIND TERRORIST – Spiritual Revolution



MIND TERRORIST – Spiritual Revolution

OPOS Records


Το καλό που έχει αυτό το χόμπι, δηλαδή της παρουσίασης νέων συγκροτημάτων και κυκλοφοριών είναι ότι σε φέρνει σε επαφή με νέα είδη μουσικής και ήχους που δεν θα φανταζόσουν ότι θα μπορούσαν να σου αρέσουν. Σου επεκτείνει, δηλαδή, τους μουσικούς ορίζοντες. Επίσης κάτι που έμαθα από όλα αυτά τα χρόνια είναι ότι όταν γράφω μια κριτική για μια δουλειά την ίδια στιγμή κρίνομαι κι εγώ. Οπότε, μάλλον, καταλαβαίνετε μερικοί ότι οι υστερόβουλες και γεμάτο κακία παρουσιάσεις δίσκων δεν μειώνουν την δουλειά κάποιου αλλά δείχνουν τον χαρακτήρα σας.

Προσωπικά μου αρέσει ο κλασσικός metal ήχος και το ακραίο ιδίωμα που γουστάρω πραγματικά από το είδος αυτό είναι το thrash μεταλ. Δεν θα έλεγα ότι είμαι μεγάλος οπαδός των διασταυρώσεων της metal  μουσικής με τον hardcore ήχο. Αυτό, όμως, σε καμία περίπτωση δεν θα με οδηγήσει στο να «θάψω» μια κυκλοφορία metalcore που ανέλαβα να παρουσιάσω μόνο και μόνο για να αποδείξω πόσο ανώτερο είναι το true metal. Γιατί απλά το μόνο που θα καταφέρω είναι να αποδείξω τι κόμπλεξ κουβαλάω εγώ (τώρα καταλάβατε που το πήγαινα με τον πρόλογο πιο πάνω).

Οι MIND TERRORIST, λοιπόν, ανήκουν στο είδος του metalcore. Ένα είδος για το οποίο δεν έχω μεγάλες γνώσεις μιας και δεν ανήκει στα ακούσματά μου. Το συγκρότημα υπάρχει από το 2011 και έχει ήδη κυκλοφορήσει 4 στούντιο άλμπουμ με τελευταίο το «Spiritual Revolution» που θα παρουσιάσω εδώ.

Ακούγοντας την συγκεκριμένη κυκλοφορία αυτό που υπέπεσε αρχικά στην αντίληψή μου είναι η καλή ισορροπία που υπάρχει μεταξύ των μελωδικών και ρυθμικών – δυναμικών μερών σε κάθε σύνθεση που περιέχει. Επίσης με προδιέθεσε θετικά το γεγονός ότι στα τραγούδια τους ενσωματώνουν αρκετές κλασσικομεταλάδικες φόρμες κυρίως προερχόμενες από τους IRON MAIDEN. Ακόμη θα έλεγα ότι έχουν και μια δόση επιρροών από την σουηδική μελωδική death metal σκηνή και πιο συγκεκριμένα τους IN FLAMES. Βεβαίως τα hardcore στοιχεία είναι πανταχού παρόντα και δίνουν την απαιτούμενη επιθετικότητα σε όλες τις συνθέσεις. Κλείνοντας θα έλεγα ότι το τραγούδι με τον τίτλο «Μήνυμα Ελήφθη» που έχει ελληνικό στίχο διακατέχεται κι από μια χιπ χοπ – ραπ διάθεση (αν και με κάθε σεβασμό δεν μπορώ να κατανοήσω την διαφορά μεταξύ των 2 ειδών).

Η παραγωγή του δίσκου είναι δυναμική και ταυτόχρονα καθαρή. Διαθέτει δε τον απαιτούμενο όγκο που πρέπει να χαρακτηρίζει μια metalcore κυκλοφορία.
     
Δεν θεωρώ τον εαυτό μου αρμόδιο να κρίνει μια τέτοια κυκλοφορία και ζητώ συγνώμη εκ των προτέρων αν στην παρουσίαση αυτής τα έκανα μούσκεμα, αλλά σε γενικές γραμμές μου άφησε καλές εντυπώσεις και διατήρησε το ενδιαφέρον μου από την αρχή μέχρι το τέλος χωρίς ποτέ να γίνεται μονότονη. Αν αρέσκεστε σε τέτοιου είδους ακούσματα, δώστε τους μια ευκαιρία.


Νικόλαος Παραστατίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: