Σάββατο 8 Αυγούστου 2020

Καθρέφτης

 

Καθρέφτης
My rating:z 4 of 5 stars

Έχω διαβάσει 3 βιβλία του συγγραφέα με την εξής χρονολογική σειρά: 1)Οι Δαίμονες Της Νορμανδίας (από την βιβλιοθήκη του τρόμου)μ 2) Ο Παρίας και 3) Καθρέφτης. "Οι Δαίμονες Της Νορμανδίας" μου είχαν κάνει εξαιρετική εντύπωση, ενώ "ο Παρίας" αν και το διάβασα δεν μου έμεινε στο νου. Στον "Καθρέφτη" βρήκα εκείνα τα στοιχεία που μου άρεσαν κι έκαναν το "Οι Δαίμονες Της Νορμανδίας" από τα αγαπημένα μου βιβλία της λογοτεχνίας του τρόμου. Σφιχτή δομή, καλή σκοτεινή ατμόσφαιρα, αρκετές τρομακτικές στιγμές (ιδιαίτερα αν το διαβάσεις βραδυνές ώρες μόνος σου), μυστήριο, καλή και λειτουργική δόση βίας και φυσικά δράση που κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον από την αρχή μέχρι το τέλος. Η πλοκή του βιβλίου εξελίσσεται με κινηματογραφικό τρόπο και σε κανένα σημείο δεν κάνει κοιλιά. 

Ως προς την υπόθεση δεν θέλω να αναφέρω πολλά, γιατί υπάρχει κίνδυνος να "προδώσω" πράγματα που θα ήταν καλύτερα να ανακαλύψετε διαβάζοντάς το βιβλίο. Το μόνο που θέλω να πω είναι ότι βρήκα πολύ πρωτότυπο τον τρόπο που ο συγγραφέας συνδυάζει κλισέ του παραδοσιακού μεταφυσικού τρόμου με ιδέες εμπνευσμένες από το κλασσικό βιβλίο του Λουις Κάρολ "Οι Περιπέτειες της Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων".

Αξίζει να το διαβάσετε.... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: