Πέμπτη 10 Μαΐου 2018

Συνέντευξη SYMPHONY OF DESTRUCTION



Είδος: Heavy Metal

Χώρα:  Ελλάδα

Ερωτήσεις: Παραστατίδης Νικόλαος

Site: Facebook

1. Γεια σου Δημήτρη. Πως είσαι και με τι ασχολείσαι αυτό το χρονικό διάστημα;

Δημήτρης Κουνιάδος (Κιθάρες): Γεια σου φίλε μου…. Όλα καλά….. Αυτήν την περίοδο ασχολούμαι με την προώθηση της δουλειάς μου….

2. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Πότε και πως αποφάσισες να πιάσεις ηλεκτρική κιθάρα στα χέρια σου και πόσα χρόνια ασχολείσαι με αυτήν; Ποιοι άνθρωποι σε ενέπνευσαν να ασχοληθείς με αυτό το μουσικό όργανο;

Δ.Κ.: Ναι…. Λοιπόν ήμουν 17 χρονών όταν ξεκίνησα να παίζω κιθάρα και ο βασικός λόγος για αυτό ήταν Ο Kirk Hammet των METALLICA….. Βέβαια  στην συνέχεια ανακάλυψα ότι τα σόλος στο «KILL EM ALL» τα έχει παίξει ο Dave Mustaine….. Και έτσι έφαγα κόλλημα και με τους MEGADETH…. Παίζω κιθάρα εδώ και αρκετά χρόνια, από όταν ήμουν 17 χρονών όπως σου είπα και πιο πριν και τώρα είμαι 38 χρονών, θεωρώ ότι είμαι ένας κατεξοχήν ρυθμικός κιθαρίστας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν μπορώ να παίξω και σόλος…..

3. Οι SYMPHONY OF DESTRUCTION είναι το πρώτο σου συγκρότημα ή είχες εμπειρία και με άλλα συγκροτήματα προηγουμένως;

Δ.Κ.: Έχω εμπειρία και με άλλα συγκροτήματα έπαιζα στους OVERSIGHT, πριν από χρόνια, αλλά δεν ήμουν και τόσο πολύ ευχαριστημένος εκεί περά….. Για αυτό έκανα το δικό μου σχήμα……

4. Πότε αποφάσισες να φτιάξεις το συγκρότημα και τι είναι αυτό που σε ενέπνευσε να το κάνεις;

Δ.Κ.: Το σχήμα το ξεκίνησα κάπου στο 2002…… Όπου κάναμε και αμέσως γνωστή την παρουσία μας στον χώρο γιατί αρχίσαμε να κυκλοφορούμε τα πρώτα μας demos…. Ο βασικός λόγος για αυτό ήταν καθαρά και μόνο η μουσική και η ανάγκη για έκφραση…… Τίποτα άλλο…..

5. Αλήθεια τι όνειρα – στόχους είχες όταν ξεκινούσες τους SYMPHONY OF DESTRUCTION και πόσο αυτοί έχουν αλλάξει με τα χρόνια που πέρασαν;

Δ.Κ.: Από όνειρα άλλο τίποτα….. Ήθελα να κάνω πολλά πράγματα…. Δίσκους, περιοδείες…… απλά το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να βρω μουσικούς για να τα κάνω όλα αυτά και είναι δύσκολο πολύ… Αναγκάζομαι να τα κάνω όλα μόνος μου σχεδόν…. με ελάχιστη βοήθεια από τρίτους…..

6. Το όνομα του συγκροτήματος το πήρες από τους MEGADETH; Τι σημαίνει για σένα η επιλογή αυτού του ονόματος για το συγκρότημά σου;

Δ.Κ.: Ναι το όνομα το έχω  πάρει από τους MEGADETH….. και συγκεκριμένα το «Symphony Of Destruction» ένα τραγούδι των MEGADETH, εντάξει εννοείται ότι πάνω από όλα είμαι οπαδός και μετά μουσικός… Ήθελα να κάνω κάτι ανάλογο….. Δεν μπορούσα να βρω και κάτι άλλο για όνομα……

7. Το 2006 και το 2008 κυκλοφόρησες 2 demo και ξαφνικά σταμάτησες την όποια δραστηριότητα με το συγκρότημα για να επανέλθεις πρόσφατα με 2 demo. Γιατί υπήρξε αυτό το μεγάλο κενό μεταξύ των κυκλοφοριών;

Δ.Κ.: Ναι βασικά ήταν καθαρά οικονομικοί οι λόγοι….. για αυτό υπήρξε τόσο μεγάλο κενό ανάμεσα σε αυτές τις κυκλοφορίες…. Δεν υπάρχει κάτι άλλο….. Ελπίζω όμως ότι από εδώ και εμπρός θα είμαστε πιο σωστοί όσον αφορά τα διαστήματα των κυκλοφοριών…..

8. Για κάποιον που δεν έχει ακούσει τους SYMPHONY OF DESTRUCTION πως θα χαρακτήριζες τον ήχο του συγκροτήματος;

Δ.Κ.: Κλασικό HEAVY METAL……

9. Στιχουργικά, τι θέματα σε εμπνέουν να γράφεις;

Δ.Κ.: Δεν γράφω για κάτι συγκεκριμένο όταν γράφω στίχους…. .Συνήθως αυτά που γράφω είναι ποιήματα….. και ότι υπάρχει μέσα στο μυαλό μου…….

10. Από όλα τα τραγούδια που έχεις συνθέσει ως τώρα. Ποιο θεωρείς ότι είναι το αρτιότερο και ποιο θα ήθελες να ξαναδουλέψεις και γιατί;

Δ.Κ.: πιστεύω ότι το «Lonely And Tired» είναι το καλύτερο αλλά επίσης είναι και αυτό το οποίο θα ήθελα να ξαναδουλέψω περισσότερο….. Να το γράψω ξανά με αρτιότερη παράγωγη…..

11. Υπάρχουν σκέψεις να κάνεις κάποιες ζωντανές εμφανίσεις για να παρουσιάσεις τη μουσική σου; Ετοιμάζεις νέο υλικό;

Δ.Κ.: Δεν υπάρχουν σχέδια για ζωντανές εμφανίσεις μέχρι στιγμής….. Τώρα υλικό για κάποια κυκλοφορία υπάρχει…. υπάρχουν πολλές ιδέες…. θα δούμε……..

12. Ευχαριστώ για το χρόνο σου να απαντήσεις στις ερωτήσεις μου. Παρακαλώ κλείσε τη συνέντευξη αυτή όπως επιθυμείς….

Δ.Κ.: Ευχαριστούμε πολύ για την συνέντευξη και ελπίζω ο κόσμος να συνεχίσει να στηρίζει τις ελληνικές μπάντες…..

Δεν υπάρχουν σχόλια: