Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2023

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: SCARELIGHT



Genre: Power Metal


Country: Greece


Questions by: Nick Parastatidis


Answers by: Jimmy Santrazami (Vocals. Composer)


Site: Facebook


1. Καλή χρονιά Jimmy. Σε τι διάθεση σε βρίσκει ο καινούριος χρόνος και ποια τα δημιουργικά σχέδια σου για την φετινή χρονιά;


Καλή χρονιά να έχουμε Νίκο. Θέλω να σε ευχαριστήσω για τη συνέντευξη. Να πω, πως γνωρίζω πολλά χρόνια το Behind the veil και εσένα φυσικά, πως κάνεις πολλά για τις εγχώριες Heavy metal μπάντες και αγαπάς αυτό που κάνεις. Αυτό φαίνεται και σε ευχαριστούμε.


Το 2023, μου έκανε ένα τεράστιο δώρο, μια υγιέστατη κορούλα, οπότε όπως καταλαβαίνεις είμαι γεμάτος ενθουσιασμό και χαρά. Αυτό νομίζω θα φανεί πολύ σε αυτά που ετοιμάζω.


Ο στόχος για το 2023 είναι η κυκλοφορία του ντεμπούτου των Scarelight και ταυτόχρονα η ετοιμασία του επόμενου άλμπουμ. Έχει περάσει πολύς καιρός που ήμουν αδρανής, οι ιδέες είναι πάρα πολλές και έχω ετοιμάσει αρκετά τραγούδια για μόνο ένα άλμπουμ. Οπότε είναι πολύ η δουλειά για το 2023, αλλά θα την κάνω με πολύ μεγάλη ευχαρίστηση.

 

2. Σε γνωρίσαμε ως τραγουδιστή από τους EMERALD SUN. Ποιο το αποτύπωμα που άφησε απάνω σου εκείνη η περίοδος; Ποια θεωρείς ότι είναι τα θετικά και τα αρνητικά της περιόδου εκείνης για εσένα και για ποιο λόγο;


Από πού να ξεκινήσω, χαχαχα. Κάπου εδώ, για όσους δεν γνωρίζουν, να προσθέσω ότι ήμουν συνιδρυτής των Emerald sun, συνθέτης, βασικός στιχουργός και μελωποιός. Τους E.S. τους φτιάξαμε μαζί με τον Γιάννη και πέρασαν περίπου 6 χρόνια και 15 μουσικοί μέχρι να ολοκληρωθεί το line up στο πρώτο άλμπουμ.


Για αρχή, τα θετικά είναι η γνώση και η εμπειρία που μάζεψα πάνω στο παικτικό και συνθετικό κομμάτι της μπάντας, μάρκετινγκ, λαιβ, παραγωγή, dead lines κ.α. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, τότε ήταν η καλύτερη περίοδος της μπάντας. Και μόνο τότε.


Δεν έχω κάτι αρνητικό από εκείνη την περίοδο, κάναμε κάποια λάθη, μάθαμε από αυτά, και θα φροντίσουμε να μη ξανά γίνουν.


3. Ποιοι οι λόγοι που σε οδήγησαν στην αποχώρησή σου από τους EMERALD SUN; Τι έκανες δημιουργικά από την αποχώρησή σου μέχρι την δημιουργία των SCARELIGHT; Υπήρξε κάποια στιγμή που σκέφτηκες να τα παρατήσεις όλα;


Ο λόγοι είναι τα λάθη που είπα παραπάνω και το ότι δεν υπήρχε η Ιεραρχία που χρειάζεται ανάμεσα στα μέλη της μπάντας. Ποιος συντονίζει την μπάντα ουσιαστικά. Everybody wants a piece of the action, but not everybody has what it takes.


Μετά την αποχώρηση μου είχα μιλήσει με τον Roland Grapow  και πέρασα από οντισιόν για τους Masterplan αλλά ήταν τόσο μεγάλη η απογοήτευση μου από την αποχώρηση μου από την μπάντα, που τα έκανα όλα πέρα… χαχαχαχα. Τα παράτησα για περίπου 7 χρόνια γιατί η μόνη σκέψη ήταν πως θα καταφέρω να βρω άτομα να ξαναφτιάξω μπάντα. Πάρα πολύ δύσκολο πράγμα στην Ελλάδα.


Στη χώρα μας, υπάρχουν μουσικοί αλλά δεν υπάρχουν μπάντες.

 

4. Ας μιλήσουμε για τους SCARELIGHT. Κατ’ αρχήν δεν μπορώ να μην παρατηρήσω ότι το φως (SUN, LIGHT) αποτελεί πηγή έμπνευσης ως προς την επιλογή ονόματος των συγκροτημάτων σου. Πως, λοιπόν, εμπνεύστηκες το όνομα της νέας σου μπάντας και ποια η σημασία αυτού;


Χαχαχα. Χαίρομαι που το παρατήρησες. Το φως σου βγάζει δύναμη και γι’ αυτό ίσως να μου αρέσει. Έχω γενικότερα στη ζωή μου, αισιοδοξία και δύναμη, ίσως γι’ αυτό να βγαίνουν αυτές οι λέξεις αυθόρμητα. Τώρα αν κάπου εκεί μέσα βάλεις και λίγο τρόμο για να γίνει φοβιστικό για αυτούς που θέλουν να σου κάνουν κακό…. Ορίστε, το’χεις… χεχε


5. Πότε γεννήθηκε η ιδέα της δημιουργίας του νέου σου συγκροτήματος και πότε αυτό άρχισε να μετουσιώνεται από ιδέα σε πραγματικότητα;


Ήταν μια περίοδος στη ζωή μου που δεν περνούσα πολύ καλά. Συνήθως σε τέτοιες περιόδους ανατρέχεις στις καλές στιγμές της ζωής σου, τότε που περνούσες καλύτερα, τότε που έκανες κάτι που πραγματικά σε γέμιζε. Έτσι ένιωσα πως πρέπει να κάνω αυτό που γνωρίζω καλύτερα, να γράψω και να τραγουδήσω, αυτό κάνω από τότε που με θυμάμαι και νομίζω πως το κάνω καλά. Οπότε μάζεψα όση δύναμη και πείσμα έχω και ξεκίνησα να φτιάχνω την μπάντα.


3 χρόνια πριν λοιπόν μου ήρθε το όνομα. Ξεκίνησα να φτιάχνω το Home studio ξανά από την αρχή, και να ψάχνω για μέλη. Πολλοί ήρθαν, πολλοί έφυγαν, έδωσα πολλές προσφορές και επιλογές, (όσοι ήθελαν τις άρπαξαν), έφαγα και πολλά άκυρα και τελικά έφτασα σε ένα σημείο που μπορώ να πω πως, αυτό είναι….. είμαστε έτοιμοι.

 

6. Ποιοι οι μουσικοί που συμμετέχουν στους SCARELIGHT και πόσο εύκολο ή δύσκολο ήταν να βρεις ένα σταθερό lineup εφόσον υπάρχει;


Όπως προανέφερα, δεν είναι καθόλου εύκολο γιατί απλά, όλοι νομίζουν πως είναι εύκολο. Άλλοι δεν το έχουν, άλλοι δεν το θέλουν, άλλοι νομίζουν πως ξέρουν, άλλοι βαριούνται οι περισσότεροι δεν έχουν χρόνο. Μην τα παραλέω, μου πήρε πολύ χρόνο μέχρι να αποφασίσω ή να αποφασίσουν χαχαχαχαχα και τελικά το line-up ολοκληρώθηκε. 2 κιθάρες-μπασο-ντραμς και εγώ φωνητικά. Τα ονόματα να ανακοινωθούν μόλις είναι έτοιμη η μπάντα να τα βγάλει στη δημοσιότητα. Θα αναρτηθούν στο επίσημο σάιτ της μπάντας (το οποίο θα είναι έτοιμο σε λίγο καιρό) και από το σάιτ της εταιρίας.

  


7. Σε ποιο μουσικό ύφος θέλετε να κινηθείτε με τους SCARELIGHT; Ποιες είναι οι επιρροές σας;


Το στυλ είναι το κλασσικό Ευρωπαικό μελωδικό Power metal της Γερμανικής σκηνής στο στυλ των Helloween, Edguy, Avantasia, Gamma ray. Ίσως και λίγο Σουηδία…… Και λίγο νταρκ…..και λίγο θεατρικό…. Και λίγο ποπ……  χαχαχα λίγο απ’όλα.


8. Έχετε έτοιμο υλικό κι αν ναι πότε σχεδιάζετε να το κυκλοφορήσετε;


Το υλικό είναι σχεδόν έτοιμο. Μένουν κάποιες λεπτομέρειες να δουλευτούν. Θα είναι 12 ή 13 τρακ στο άλμπουμ. Όπως σου είπα πιο πάνω, έχω αρκετά τραγούδια και μένει να αποφασίσουμε ποια θα μπουν σε αυτό το άλμπουμ. Ακόμη, θα περιέχει 2 μπόνους τρακς, 1 για Ιαπωνία και 1 για νότιο Αμερική. Το εξώφυλλο είναι έτοιμο όπως και ο τίτλος του άλμπουμ.


Για ηχογραφήσεις θα μπούμε σε περίπου 5 μήνες και θα γίνουν πολύ πιθανόν εδώ στη Θεσσαλονίκη. Μιξ-μάστερ μπορεί να κάνει ο  Grapow  στο καινούργιο στούντιο που έφτιαξε, αλλά και πάλι όλα είναι υπό συζήτηση.


Η κυκλοφορία του άλμπουμ θα είναι από γνωστό Label αλλά άγνωστο το πότε, είναι στο χέρι της δισκογραφικής. Πάντως σίγουρα εντός του 2023.


9.Με ποιόν τρόπο συνθέτετε τα τραγούδια σας; Συνεισφέρουν όλα τα μέλη ή είναι δουλειά ενός;


Κυρίως συνθέτω εγώ. Κιθάρες, πλήκτρα, ντραμς, μπάσο, μελωδικές γραμμές και στίχους. Μετά μπαίνουν προσωπικές πινελιές των υπολοίπων. Προς το παρόν έτσι γίνεται γιατί τα τραγούδια είναι ήδη έτοιμα από εμένα. Στο μέλλον θα υπάρξει μια πιο ομαδική σύνθεση.


10. Στιχουργικά με τι θέματα ασχολείστε;


Οι στίχοι, τα τραγούδια μιλάνε για προσωπικές εμπειρίες, κοινωνικοπολιτικά θέματα, ίσως λίγο αισθηματικά, για εσωτερικές, ψυχικές μάχες, τι μας εξαγριώνει, τι μας φτιάχνει, τι θα θέλαμε να πούμε…… και ίσως και λίγο funny horror θέματα καμιά φορά..


11. Να γυρίσουμε για λίγο στους EMERALD SUN. Είναι αλήθεια ότι πλέον κανένα από τα αρχικά μέλη δεν είναι στο lineup της μπάντας; Πως το σχολιάζεις αυτό;


Να σου πω πως για εμένα δεν υπάρχουν οι Emerald Sun, είναι άλλη μπάντα με το ίδιο όνομα.


Όταν λες αρχικό μέλος εννοείς φυσικά από αυτούς που συνέθεσαν τα τραγούδια που έκαναν γνωστούς τους Emerald Sun. Όχι δεν έμεινε κανένας από αυτούς αφού αρχικά έφυγα εγώ που έγραφα και μελοποιούσα στίχους και μετέπειτα ο Γιάννης. Οπότε Fantasmagoria, high in the sky, scream out loud, theatre of pain, planet metal, chasing the wind, escape from twilight  δεν θα ξαναγράψουν. Τώρα για λαιβ… Θα τα ακούσουν όλοι σίγουρα στο μέλλον όπως πρέπει να ακουστούν.!!!


12. Ευχαριστώ για τη συνέντευξη. Σου εύχομαι κάθε επιτυχία, προσωπική και με το συγκρότημα. Δώσε τον δικό σου επίλογο στη συνέντευξη μας…


Εγώ σε ευχαριστώ Νίκο. Δίνω το 150% του εαυτού μου στους SCARELIGHT γιατί έτσι  πρέπει. Να γουστάρει ο κόσμος, τρελή καθαρή fuck yeah παουεριά. Για αυτούς που θέλουν κάτι καινούργιο, σκληρό, θεαματικό, με ένταση στο stage και ωραία live shows…. Έρχονται οι SCARELIGHT. Our metal will scare the shit out of all of you. 


Δεν υπάρχουν σχόλια: