Σάββατο 16 Μαΐου 2020

Το αγκάθινο στέμμα


Το αγκάθινο στέμμα
My rating: 3 of 5 stars

Αν ένα βιβλίο ανταποκρίνεται στις προσδοκίες που μας δημιουργεί κατά την απόκτησή του, τότε είναι, τουλάχιστον, ένα ευχάριστο ανάγνωσμα. Στην περίπτωση του παρόντος βιβλίου, όταν το αγόρασα, προσωπικά ήθελα να διαβάσω ένα περιπετειώδες ανάγνωσμα όπως αυτά που μας έχει συνηθίσει ο Νταν Μπράουν. "Το αγκάθινο στέμμα" μου πρόσφερε αυτό, αλλά και κάτι παραπάνω μιας και πολλές στιγμές μου έφερε στο νου και περιπέτειες του διάσημου κινηματογραφικού αρχαιολόγου. Πρόκειται για ένα ανάγνωσμα που κυλάει γρήγορα και κατά την διαδικασία ανάγνωσής του μαθαίνεις 2 - 3 πράγματα για την ανατολική Ρωμαϊκή αυτοκρατορία.

Βεβαίως κι έχει και ελαττώματα, όπως ότι δεν αναλύει περισσότερο την ψυχοσύνθεση των χαρακτήρων του, αλλά μπορώ να το δικαιολογήσω γιατί σκοπός του βιβλίου είναι να μας ψυχαγωγήσει και να μας προσφέρει μια ιστορία δράσης. Επίσης θα ήθελα να μου δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για το τάγμα των μυστικών και γενικά με αφήνει με την αίσθηση ότι έπρεπε να μου δώσει κάτι περισσότερο στο τέλος, αλά και πάλι πιστεύω ότι ο συγγραφέας το κάνει αυτό γιατί έχει κατά νου να συνεχίσει τις περιπέτειες των ηρώων του και σε επόμενα βιβλία.

Σε κάθε περίπτωση εγώ πέρασα πολύ ωραία διαβάζοντάς το... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: