RAINBOW, Difficult To Cure (1981)
Polydor
Θυσία
στο ραδιόφωνο, αλλά με καλό αντιστάθμισμα.
Κανονικά, θα επρόκειτο να το βρίζω: ένα εμπορικό άλμπουμ με επιτυχίες, γραμμένες από τον μαέστρο των επιτυχιών Russ Ballard, με pop σχεδόν αισθητική, και έναν Ritchie Blackmore, που είχε συνεργαστεί τόσο στους Deep Purple όσο και στους Rainbow, με αστέρες όπως ο Ian Gillan, ο David Coverdale, ο Ronnie James Dio, ο Graham Bonnet, ο Jimmy Bain και ο Cozy Powell, να αναλώνεται σε εύκολα riffs!
Αλλά το γεγονός που σώζει αυτό το άλμπουμ δεν είναι μόνο ο Roger Glover στο μπάσο ή οι υπόλοιποι μουσικοί, αλλά η ήρεμη δύναμη του Αμερικανού τραγουδιστή Joe Lynn Turner. Σοβαρά τώρα, κομμάτια όπως το "I Surrender", που το ξέρουν και εκτός της Hard Rock οικογένειας, είναι το εύκολο χρήμα που βγαίνει απ’ αυτό το ηχητικό σύνολο.
Απ’
την άλλη, το "Spotlight Kid" δεν γράφτηκε ποτέ ξανά! Επίσης, υπάρχουν
όμορφα κομμάτια όπως τα "Can't Happen Here", "Freedom Fighter",
"Magic", αλλά και το ομώνυμο του άλμπουμ, το οποίο δεν είναι παρά η
διασκευή της 9ης συμφωνίας του Beethoven από τον δαίμονα Blackmore,
συνδυάζοντας το τερπνό με το ωφέλιμο.
Κι η
συνέχεια, τολμώ να πω, πως θα ήταν πολύ καλύτερη.
English:
Sacrifice on the radio, but with a good
counterbalance.
Honestly, I was about to criticize it: a commercial
album with hits, written by the maestro of hits, Russ Ballard, with an almost
pop aesthetic, and a Ritchie Blackmore—who had collaborated with both Deep
Purple and Rainbow, alongside stars like Ian Gillan, David Coverdale, Ronnie
James Dio, Graham Bonnet, Jimmy Bain, and Cozy Powell—wasting time on simple
riffs!
But what saves this album is not only Roger Glover on
bass or the other musicians, but the steady strength of the American singer Joe
Lynn Turner. Seriously now, tracks like "I Surrender," which are
known even outside the hard rock family, are just easy money coming from this
musical ensemble.
On the other hand, "Spotlight Kid" was never
written again! There are also beautiful songs like "Can't Happen
Here," "Freedom Fighter," "Magic," and the eponymous
track of the album—which is simply a cover of Beethoven’s 9th Symphony,
reimagined by the devilish Blackmore, blending the pleasant with the
useful.
And I dare say, the continuation would have been much
better.
Τάκης
"Ε-Μortal One" Γιώτης!


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου